Ozon Terapi Tedavisi

Ozon Terapi Tedavisi Nedir?

Ozon tedavisi vücudumuza ozon gazı verilmesi sürecini ifade etmektedir. Ozon, üç oksijen atomundan (O3) oluşan reksiz gaza denir. Bağışıklık sistemini uyararak tıbbi rahatsızlıkları tedavi etmek için kullanılır. Hastalığı dezenfekte etmek için de ozon tedavisi kullanılır. Avrasya Ortopedi Merkezi’ nde ozon terapi medikal dereceli oksijen kaynaklardan yararlanarak yapılmaktadır.

Ozon Etkileri Nelerdir?

Ozon tedavisi ve terapi hakkındaki tüm bilgiler

Ozon tedavisi ile vücudumuzdaki sağlıksız ilerleyen süreç yavaşlar. Ozon bakterilerin büyümesini durdurmaya yardımcı olur. Örneğin ozon terapi ile vücudumuzdaki enfeksiyonun yayılması önlenebilir. Araştırmalar ozon terapi enfeksiyonları tedavi etmede çok etkili olduğunu göstermektedir. Bakteriler, virüsler, mantar, maya ve tek hücreli canlı gibi enfekte oluşumların temizlenmesine yardımcı olur.

Ozon İle Kireçlenme Tedavisi

Kireçlenme rahatsızlığı olan hastalara ozon gazı tedavisi uygulanmaktadır. Bu enjeksiyon uygulanmadan önce kanınızla veya steril suyla karıştırılır. Ozon tedavisi için yapılan araştırmalar ve bu tedavinin sonuçları umut vericidir. Ortopedi alanında ozon tedavisi kliniklerimizde devam etmektedir. Ozon tedavisi şu anda diz ve diğer inflamatuar hastalıkların artriti olan kişilerde iyi sonuçlar vermektedir.  Ayrıca fıtık ve sırt ağrısı olan kişiler de ozon tedavisinden yararlanabilirler.

Ozon İle Kireçlenme Tedavisi

Kireçlenme rahatsızlığı olan hastalara ozon gazı tedavisi uygulanmaktadır. Bu enjeksiyon uygulanmadan önce kanınızla veya steril suyla karıştırılır. Ozon tedavisi için yapılan araştırmalar ve bu tedavinin sonuçları umut vericidir. Ortopedi alanında ozon tedavisi kliniklerimizde devam etmektedir. Ozon tedavisi şu anda diz ve diğer inflamatuar hastalıkların artriti olan kişilerde iyi sonuçlar vermektedir. Kliniklerimizde Ozonterapi PRP tedavisi ile birlikte kullanılarak iyi sonuçlar vermektedir Ayrıca fıtık ve sırt ağrısı olan kişiler de ozon tedavisinden yararlanabilirler.

Ozon İçin Hazırlıklar Nelerdir?

Tedaviye başlamanın en iyi yolu alanında uzman ortopedi doktorlarımız ve sağlık uzmanlarımızla konuşmanız. Ozon terapi tedavisi kanınız ile enjekte edilecekse bir gece önceden bol bol uykunuzu alın ve ertesi gün kahvaltınızı yapın, kan vermek için hazırlanın. Güne pozitif başlayın. Ayrıca bol su içmeyi de ihmal etmeyin. Çünkü ozon steril su ile karıştırılarak da uygulanabilmektedir.  Ozon terapisi genellikle hastanın kanı ile ozonu karıştırarak hastalarımıza uygulanır. Avrasya Ortopedi Merkezi’ nde bu uygulamalar uzman doktorlarımız tarafından yapılmaktadır.

Ozon Uygulanırken Ne Olur?

Ortopedide ozon doğrudan rahatsızlık olan dokuya uygulanır. Kas içi ağrıların olduğu bölgelere, diz kireçlenmesi olan bölgeye, kalça, omuz ve dirsek ağrısı olan bölgelerde ozon terapi tedavisi uygulanmaktadır.

Ozon terapi tedavisinden önce mutlaka doktorunuzla konuşun ve olası riskleri tedavinin potansiyel faydalarına karşı tartın. Ortopedi ekibimiz durumunuz için en iyi tedavi planını belirleyip size yardımcı olacaktır.  Ozon terapi hizmetini özel sigorta şirketleri kapsamamaktadır.

Ortopedi Merkezimizde Prp Tedavisi ve Kök Hücre Nakli gibi yeni nesil tedavi yöntemleri de uygulanmaktadır.

Avrasya Ortopedi Merkezi Her Adımınızda Sizinle

1. Gülsen çiçek dedi ki:

Ben kalça kireclemesinden dolayı yürüyemez haldeyim kalbimde 2tane stent var ameliyattan korkuyorum saygilarimla

2. Avrasya Ortopedi dedi ki:

Merhaba Gülşen Hanım, öncelikle geçmiş olsun. Yeni nesil ameliyatsız tedavi yöntemleri olan Ozon, Prp ve Kök Hücre tedavileri kliniklerimizde uygulanmaktadır. Dilerseniz 0212 909 1140 numaralı telefonumuzu arayarak ortopedi koordinatörlerimizle iletişime geçebilir, ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
    “Her Adımınızda Sizinleyiz.”

Saygılarımızla.