Boyun Fıtığı Ameliyatı

Boyun fıtığı hastalarının yaklaşık % 3-4’ ünde ameliyat kaçınılmazdır. İki durumda boyun fıtığı ameliyatı yapılır. Biri, diğer yöntemlerle düzelmeyen hastalar, diğeri ise acil cerrahi gerektiren bazı durumlardır (ilerleyici kuvvet kaybı vb). Cerrahi ekibimiz tarafından, boyun fıtığı ameliyatında, halen dünyada altın standart kabül edilen ve en yaygın yöntem olan Anterior Servikal Mikrodiskektomi ve Füzyon uygulanmaktadır.

Boyun fıtığı tedavisi genel anestezi altında yapılır. Boyun bölgesinin ön ve sağ tarafından yapılan yaklaşık 3 cm lik cilt kesisinden sonra bu bölgedeki kaslar ve önemli damarlar ekarte edilir. Daha sonra fıtıklaşan disk mikroskop altında tamamen çıkartılır ve boş kalan disk mesafesine, kafes (cage) denilen materyaller ve kemik greft yerleştirilir. Kafes, disk mesafesi yüksekliğinin korunması, kemik greft ise iki omurun birbirine kaynaması (füzyon) amacıyla yerleştirilir. Boyun fıtığı ameliyatının süresi ortalama 40-60 dakikadır. Hastanede kalış süresi ise bir gündür. Detaylı görsel bilgi için üç boyutlu animasyon videomuzu izleyebilirsiniz.

-Ameliyat Videosu-

Boyun Fıtığı Ameliyatı

AMELİYATLI ve AMELİYATSIZ tedavi yöntemlerimizle sağlığınıza yeniden kavuşmanız mümkün. Avrasya Ortopedi Merkezi Bahçeşehir, Bakırköy ve Gaziosmanpaşa’ da Hizmetinizde.  Merkezimizde Ayak ve Ayak Bileği Hastalıkları, Omuz Hastalıkları, Omurga Hastalıkları, Dirsek ve El Bilek Hastalıkları, Diz Hastalıkları, Kalça Hastalıklarının Ameliyatlı ve Ameliyatsız Tedavileri Yapılmaktadır.